بینش 313

کیست مرا یاری کند...؟

بینش 313

کیست مرا یاری کند...؟

بینش 313

اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست...
اللهم عجل لولیک الفرج.

ظهور ؛ در جمجمه هاست نه در جمعه ها ... .

آخرین نظرات
نویسندگان

دوست داری یار امام زمان (عج) باشی؟

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ب.ظ
این و بگم (البته اول به خودم میگم چون اصلا ادعایی ندارم ، منم حرف زیاد میزنم) آقا مرد عمل میخواد!

هستی در عمل، ارادت خودتو نشون بدی به آقا ؟داشتم میگفتم که...

با جوونای محله مون دور هم بودیم و ذکر خیر آقا نقل محفلمون شده بود ... لا به لای بحث ، من یک سوالی رو مطرح کردم و از همه خواستم تا یکی یکی نظرشون و بگن...گفتم بچه ها کی عاشق امام زمانه و حاضره که ایشون هرچی که گفتن بگه چشم؟!

خب مسلما همه در جواب این سوال کلیشه ای جوابشون مثبته اما وقتی که تو عمق مطلب میری جواب ها تغییر میکنه!

بعد از اینکه بچه ها نظراتشون و گفتن بلافاصله گفتم پس توی عروسیتون گروه ارگستر نیارین و توی اینگونه مجالس هم شرکت نکنین!!!

آقا صدای اعتراضی بود که بلند شد!

نه بابا نمیشه!

اگه مام بخایم دیگران نمیزارن!

و خلاصه از این حرفا...

گفتم اشکال کار ما همینجاس که فک میکنیم باید منتظر بشینیم تا آقا بیاد بگه ما چیکار کنیم درحالی که منتظر واقعی، خود آقاست!

که منتظره ما بریم به سمتش...

خب چجوری باید بریم به سمتش؟

مگه نشنیدین که آقا به خود طرف گفت شما درست شین من خودم میام پیشتون نیازی نیست بیابون گرد بشید.

اگه من از الآن طاقت ترک منکر رو نداشته باشم وقتی آقا اومد چجوری میخوام در رکابش باشم؟!

مگه آقا وقتی میاد چیزی غیر از آموزه های دینمون میگه؟؟؟

نه عزیز من!

میدونی چندتا آیه تو قرآن هست که فقط راجع به موسیقی وارد شده؟

میدونی چندتا آیه تو قرآن فقط راجع به حجاب اومده؟

شب قدر ، قرآن و بالا سر میبرم اما فرداش زیر پاس!!!

مگه نشنیدی که میگن تو دوره ی آخرالزمان ،حفظ و نگهداری از دین ،مثل نگهداشتن آتیش تو کف دسته؟!

اگه بخوام مهدیار بشم باید همه ی کارامم فقط محض یار باشه نه محض اینکه دیگران خوششون بیاد یا نیاد مثلا بهم متلک نگن و توی عروسیم بیان و...

اگه همه ی علم و از دست بدی ولی در عوضش مهدی فاطمه(عج) رو به دست بیاری مگه تنها شدی؟

کجای این تنهاییه؟؟؟

به خدا آقا دلش از دست بعضی از شیعه هاش خونه!!!

میدونی من و شما با هر گناهمون داریم یک سیلی به آقا میزنیم؟!

هی توی دعای ندبه جار میزنیم که آقا پس کی میای؟

خب یه بارم بگو آقا پس کی بیام؟

آره تو باید بری به سمتش...توی روایات داریم که آقا امام زمان(عج) فرید و شرید و طرید است...میدونی یعنی چی؟

یعنی تنهای رانده شده ی آواره!!!

آره از دست ما آواره شده...

بیایم یک بار برای همیشه بریم سمت مهدی(عج) اونم با عمل نه با حرف...

اهل کوفه هم حرف زدن!

چندهزار نامه نوشتن برا پسر فاطمه اما کجا رفتن؟

اهل کوفه امام زمانشون و به 30 هزار دینار طلا فروختن!

هر دینار نزدیک 5/4 گرم هست و هرگرمحدود 90 هزا تومان ... با یه حساب سر انگشتی میشه 12 میلیارد الآن!!!

تو بودی چیکار میکردی؟

قدم اول برای رسیدن به حضرت حجت(عج) اینه که به حرفش گوش کنیم. آره حرفش همون حرف خداست... یعنی قرآن!

این یعنی همون فرمایش پیامبر(ص) که اگه قرآن و عترت رو باهم داشته باشیم هرگز گمراه نمیشیم...

همین قرآن گفته دروغ نگو...تهمت نزن...غیبت نکن...به نامحرم نگاه نکن...به پدر و مادرت خوبی کن...نماز بخون...دعا کن... خدا رو صدا بزن...سمت لهو و لعب نرو...تو کار دیگران تجسس نکن...مال حروم نخور...خمس بده...زکات بده...صدقه بده...به فکر جوونی که وقت ازدواجشه باش...وووووو هزاران حرف دیگه!!!

کدومش و انجام میدم؟

میدونی امامزمان(عج) چجور نیرویی میخواد؟

داستان 40 مرد خراسانی رو که رفتن پیش امام صادق(ع) شنیدی؟

رفتن به آقا گفتن چرا قیام نمیکنی؟

ما حاضریم در رکاب شما باشیم...

حضرت به غلامشون فرمودن برو تنور و روشن کن وقتی روشنش کرد به تک تک 40 نفر فرمودن برید توی تنور بشینید... نرفتن!

بعدش آقا به غلامشون فرمودن برو توی تنور...بی معطلی و بی چون و چرا کفشهاش و در آورد گذاشت زیر بغلش و رفت توی تنور نشست!!!

آقا رو کردن به خراسانی ها و شروع کردن به صحبت کردن و جویا شدن حال و هوای خراسان اما اونا تمام حواسشون به غلامی بود که فک میکردن دیگه باید خاکسترش و جمع کنن!

اما آقا رو کردن به تنور و غلامشون و صدا کردن  و صحیح و سالم بیرون اومد!!!

بعدش آقا رو کردن به خراسانی ها و فرمودن که توی خراسان چند تا مثل این غلام هست؟

گفتن به خدا هیچی ! حتی یک نفر هم نیستش!

بعدش آقا فرمودن اگه ما فقط 5 تا مثل این غلام داشتیم قیام میکردیم... ما به وقت داناتریم.

آره اینجوریاس عزیز من!

اگه آقا بیاد بگه خودت و برای من و در راه من تیکه و پاره کن چی میگی؟

اگه بگه هرچی تا الآن جمع کردی باید خرج سپاه اسلام بکنی چیکار میکنی؟

مگه همیشه توی دعای ندبه نمیخونیم که ... بنفسی انت؟

میدونی بنفسی انت یعنی چی؟

یعنی جونم به فدات!!!

از جون بالاترم هستش مگه؟

چقدر حاضری...؟

باور کنین این حرفایی که نوشتم به این معنی نیستش که من خودم مرد عمل هستم نه اول به خودم گفتم و اینکه دوست داشتم یه ذره درد دل بکنم ... دوست داشتم حرف دلم و با شما در میون بزارم... دوست داشتم یه ذره هم از آقا بگم...چرا که امام صادق (ع) فرمودند از مهدی ما خیلی صحبت کنین...مهدی ما خیلی غریبه خیلی... یاحق.

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی