بینش 313

کیست مرا یاری کند...؟

بینش 313

کیست مرا یاری کند...؟

بینش 313

اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست...
اللهم عجل لولیک الفرج.

ظهور ؛ در جمجمه هاست نه در جمعه ها ... .

آخرین نظرات
نویسندگان

رنگِ خـُـدا

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۲۰ ق.ظ

رنگ خدا

ما تو زندگی ، خواه  ناخواه از محیط اطرافِ خودمون تاثیر می‌گیریم ، و اصطلاحاً به خودمون رنگ می‌گیریم امّا چه بهتر که از بین همه‌ی این رنگها ، رنگ خدایی بگیریم و این سفارش قرآن کریم است: "صِبْغَةَ اللَّهِ، وَ مَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً" رنگ خدایی بپذیرید و چه رنگی از رنگِ خدایی بهتر است؟ سوره‌ مبارکه بقره، آیه ﴿۱۳۸﴾.

فیلمای سیاه و سفید رو دیدید؟ دیدنشون به هیـــچ عنوان لطف تماشای یه فیلم رنگی رو نداره ، هـــــر چی غیر خــدا ، هــــر چقدرم رنگی به نظر بیاد ، باز در برابر رنگ خــدا سیاه و سفیده ، نذاریم زندگیمون با غفلت ، سیاه و سفید شه ، رنگش کنیم ، رنگِ خـُـدا ، خیلی راحت می‌تونیم  نیّت‌هامون رو خدایی کنیم و به همه‌ی کارهامون رنگ خدایی بزنیم مثلاً هر وقت می خوایم صورتمون رو بشوریم ، قصد وضو کنیم و وضو بگیریم ؛ اینطوری هم دست و صورتمون رو شستیم و هم عبادت کردیم. هر وقت می خوایم بشینیم مثل پیامبر (صلی الله علیه وآله ) رو به قبله بنشینیم ؛ هم نشستیم و هم یاد خدا بودیم. اگه می خوایم درس بخونیم به جای مدرک و مقام ، برای رضایِ خدا درس بخونیم که به دینِ خدا خدمتی بکنیم ؛ هم درس خوندیم و هم عبادت کردیم. اگه می خوایم برای خانواده‌مون لباس نو بخریم به مناسبت یکی از اعیاد مذهبی بخریم ؛ هم خرید کردیم و هم عبادت و خلاصه اینکه تو هر کار کوچیک و بزرگی  که انجام می دیم یه ردّ پایی از خدا باشه درس می ‌خونیم برای ← خدا ، کار می ‌کنیم برای ← خدا ، زندگی می ‌کنیم برای ← خدا ، نفس می‌ کشیم برای ← خدا ... .

گل صورتی

  • مجید حمیدی

اخلاص

خانواده

نظرات  (۱)

  • وصــــــــــآل یـــــــــــار
  • سلام علیکم و رحمه الله ان شاءالله

    درود بر شما دقیقا نیت ما قرب به سوی خدا باشد رنگ روی کار های ما هم خدایی می شود

    پاسخ:
    سلام    و    سپاس از توجّه شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی