بینش 313

کیست مرا یاری کند...؟

بینش 313

کیست مرا یاری کند...؟

بینش 313

اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست...
اللهم عجل لولیک الفرج.

ظهور ؛ در جمجمه هاست نه در جمعه ها ... .

آخرین نظرات
نویسندگان

شما هم یک دفتر داشته باشید!

شنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۴۹ ق.ظ

محاسبه اعمال

آیت الله مجتهدی:

باید همانطور که یک بازاری شب به شب به حساب کاسبی اش می رسد ، شما هم یک دفتر داشته باشید و تمامی کارهایی که صبح تا شب انجام داده اید را بنویسید .

از کارهای بدتان استغفار کنید و به خاطر کارهای نیکتان خدا را شکر کنید .

شخصی می گفت : پدرم از من خواست که تمامی کارهایی که در طول روز انجام می دهم را شب ها برایش بگویم .

من همان روز اول و دوم خسته شدم و به او گفتم :

هر خواهشی داری به من بگو تا برایت انجام دهم ، اما این کار را از من مخواه که برایم مشکل است!

پدرم گفت :

تو که از بازگو کردن کارهای یک روزت خسته شده ای چگونه طاقت می آوری در روز قیامت خداوند به حساب تمامی اعمالت برسد؟!

در محضر آیت الله مجتهدی ، ص ۲۲۶

نظرات  (۱)

  • محمدحسین پارسائیان

  • باز هم از این مطالب مفید بگذارید

    خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی